Groep Kohler en de kunst van het goede leven
Opgericht in 1873, is de Kohler Groep een familiebedrijf gebleven, altijd geleid door leden van de familie Kohler. Onze missie is om de levenskwaliteit van onze klanten te verbeteren, waar we ook actief zijn. Dit gebeurt door middel van 3 bedrijfssectoren: Keuken en Bad, Energie en Horeca, waarin de rijkdom aan voorstellen van de Kohler Groep tot uiting komt. Dankzij de cultuur van het kunstzinnig leven weet Kohler haar klanten tevreden te stellen. Zo gaan design, elegantie en kwaliteit hand in hand met vrijgevigheid, inventiviteit en innovatie. Zelfverwezenlijking en de waardering van de natuur zijn ook sterke kenmerken van onze bedrijfscultuur.
Keuken en badkamer
Als onbetwiste wereldleider op het gebied van ontwerp voor de "keuken en bad"-industrie, weet de Kohler Groep met verschillende merken zoals Sanijura, Jacob Delafon, Kohler, Sterling, Mira, Daryl, Rada, Englefield, Karat, Fiori, Hytec, Novita en Sprig, evenals de decoratieve merken Kallista, Robbern en Ann Sacks, zich te vestigen op de markt dankzij een diversiteit aan ontwerpen, erkend vakmanschap en een constant niveau van kwaliteit.
Energie
Energie is een bedrijfssector die Kohler beheerst sinds de jaren 20, vertegenwoordigd door de merken Kohler, SDMO, Lombardini en UPSL. Drie gebieden vallen binnen de expertise van de groep: schone energie, generatoren en motoren. Zo biedt Kohler mobiele generatoren, zowel voor industrieel gebruik als voor particulieren, en motoren die innovatieve en duurzame oplossingen bieden aan klanten.
Kohler is ook actief op het gebied van schone energie met systemen die zonne-energie kunnen opslaan en afgeven op basis van de behoeften van gebruikers. Via Kohler Rental is het ook mogelijk om toegang te krijgen tot diensten voor de tijdelijke verhuur van energieapparatuur, airconditioning of sanitaire voorzieningen, met name in de Verenigde Staten.
Hotels
De Hotel-groep biedt alle klanten de mogelijkheid om te genieten van de levensstijl die Kohler zo dierbaar is, met 3 belangrijke activiteiten: golf, hotel en welzijn, allemaal op twee uitzonderlijke locaties: Destination Kohler en Destination St. Andrews.
St. Andrews omvat het onmisbare 5-sterren Old Course Hotel in Schotland, naast de wereldberoemde 17e hole van de Old Course waar alle golfers van dromen om te spelen. In Wisconsin, is Destination Kohler gevestigd in de stad Kohler, zelf opgericht aan het begin van de 20e eeuw door Village Realty & Development, eigendom van de Kohler Groep. Restaurants en Spa's zijn ook aanwezig op beide bestemmingen voor het welzijn van de klanten.
Merk op dat het golfcomplex Blackwolf Run van Destination Kohler in Wisconsin de 43e Ryder Cup heeft ontvangen.
Kohler en duurzame ontwikkeling
Het duurzaamheidsbeleid van de Kohler Groep "Believing in better" is gebaseerd op 6 pijlers: vermindering van broeikasgassen, afvalvermindering, betrokkenheid bij waterproblemen, producten en diensten ontworpen met respect voor het milieu, training en HR-rapporten, milieugerelateerde, sociale en bestuursrapporten.
Deze verplichtingen zijn geïntegreerd in de strategie van het bedrijf door de keuze van Duurzame Ontwikkelingsverplichtingen 6, 7 en 12, in lijn met de richtlijnen van de Verenigde Naties. Alle informatie is beschikbaar in het ESG-rapport van het bedrijf.
Onze waarden
We hebben de weg gewezen in onze sector door trouw te blijven aan onze waarden: design, welzijn, innovatie, inclusiviteit en duurzaamheid. Gebaseerd op een stevige basis, zijn onze waarden geëvolueerd om nieuwe ontdekkingen en vooruitgang in hoe we onszelf begrijpen, hoe we elkaar begrijpen en hoe we de wereld die we delen begrijpen, te verwelkomen.